Friday 17 January 2014

Wahai Sahabat Ku U4S

Assalamualaikum
    Sahabat bukan selama kita akan rasa happy..terkadang dalam sesuatu hbungan shabat..kita akan rasa sedih..marah,,geram..tapi rasa itu tak akan lama..kerana dalam hati kita ad sedikit..mngkin bukan sedikit..tapi rasa sayang pda shabat yg tak mmboleh kan kita merasakan yg bruk padanya..mngkin rasa itu akan mngambil masa bbrpa hari..
    tapi bila dye akan berpindah ke sekolah lain atau kita tak akan berjumpa dye untuk bbrpa tahun..percaya lah..rasa itu semua kita tak akan ingat..yang kita dapat lepas kita tahu semua tu,..kita akan dapat tangisan yang menemani kita..dan berharap yang dia tak akan jadi pindah..
    tapi sekiranya dye mahu mneruskan cita2 dye,,kita terpaksa juga mnerima takdir yg dah di tentukan..
kita nak yang terbaik unutk dye..masaku menulis atau mngetaip ni..tangisan mnemani ku..sungguh sudah ku merasakan perasaan tu...mngkin akan mmberi impak besar pada kita sbgai shabat dye..yg dah mcm2 kita lalui ngn dye..
    Allah...andai org kata sabar je lah..hati tak mampu nak sabar atas air mata yang akan trun drngan derasnya..sedia kah aku untuk hadir ke sekolah tanpa kehadiran fyka sepanjang hari??Allah..rasa mcam tak sanggup..walaupon tak jauh..tdan walaupon bukan dye pindah rumah..bukan senang untuk ku mnemuinya..
   Memberi impak besar bg seseorang yang telah bersahabt untuk sekian lama..sangat rasa akan kehilangan sahabatnya di sisi..U4S sama kepala,,ermm..mohon kau baca surat ni wahai ahli u4s..itu yang sebenarnya sahabat akan alami..itu lah sahabat yg Allah aturkan..x akan ada shabat yg akan hnya mngalami kegembiraan tanpa melalui kesedihan..kemarahan..kegeraman..
    Aku berjanji..andai u4s terpisah akan ku satukan..


U4S UNTIL JANNAH..

1 comment:

  1. thanks for the letter.. im very appreciate it :) and im so proud to have a friend like you and other guys..

    ReplyDelete